Tankar/Bekännelser

- Jag saknar tävlandet enormt! Vill tävla och hoppträna nununu! 
 
- Imorgon kommer ett litet känsloinlägg. Tankar-funderingar-ett val.. 
 
- Jag har fått så mycket bättre kondition av bara den enkla biten som att cykla till stallet istället för att ta bussen!
 
- Har blivit en mycket mer "fest-människa" än "hemmamys-människa". Vill helst göra nåt varje helg och gillar inte att sitta hemma en lördagskväll.. det är faktiskt bara lördag 1 gång i veckan. Då tycker jag man kan passa på att dra ut och skaffa lite "minnen" tills man blir äldre satt säga.
 
- Jag är en väldigt självständig person. Finns vissa som är otroligt beroende av sina vänner eller nåt, sån är verkligen inte jag.. gillar att vara ensam hemma, inte typ prata med nån (haha) utan bara vara själv oftast faktiskt.
 
- Jag är så vansinnigt trött varje dag nu för tiden! 
 
- Jag ljuger aldrig om vart jag ska, smiter ut eller liknande. Ska jag på fest så säger jag att jag ska på fest. Frågar min mamma om det finns alkohol på festen så säger jag ja. Vet att det är det bästa i längden och jag sköter mig och kommer alltid hem i tid osv och då tillåter mina päron mig att gå på fester så ser ingen anledning att ljuga då.. Bara bra att de vet vart jag är och kan få bra förtroende för mig+att man ibland får skjuts hem även om klockan är 02.30 på natten ;)
 
 
- Jag måste skaffa Prao NU!! Så har ni några tips så kommentera gärna! Blir så tacksam om ni gör det!
 
- Jag har ett mål att gå ur 9an med 280 poäng. Får se hur det komemr gå.. Men pluggar dock inte mer än vanligt för det, men det kan vara lite kul att ha egna mål bara! Tycker alla borde sätta ett mål i nåt. Ett mål ni själva kommer på som är anpassat på bästa sätt för dig, och ett mål som är rimligt!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0