Tankar just nu


Har riktig lust att skaffa ask! Haha såå efter och skulle inte få några frågor men tycker det är lite kul ändå, vad säger ni? Tvek?
Måstemåstemåste hitta prao-plats nu innan allt blir upptaget!
Hatar detta regnväder, seriöst, skulle bara vilja lägga mig under täcket med nån söt pojke som kan hålla om en, spoona lite hoho..
Jag vill bli fett rik när jag är äldre. Köra runt i najs bilar, stor flashig villa, ha hästar, kunna känna att man räcker till bra till sina barn och känna sig ganska ekonomiskt oberoende! Skulle vart sjysst
Jag skulle vilja ha nån unik talang som en underbar sångröst... eller typ bara ha grymt fint leende eller kristallblåa ögon.. nåt speciellt fint & unikt!
Jag skulle vilja ha ett jobb vid sidan av att ha på typ helger och sånt för att tjäna in lite extra para och ha nåt i CVt.. But I don´t have so much time..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0