Söndags cozy

Heejsan! Nu ligger jag nedbäddad i sängen med lite vindruvor och te. Ska sätta på nån serie eller film och bara ta det lugnt de sista timmarna av denna veckan innan nästa sätter igång. 
 
Matchen jag dömde gick bra! Gjorde bara en tabbe vilket är bra för att vara mig typ, hoho - usel domare!
Annars har ju dagen rullat på bra! Ridningen gick bra, domargrejen gick bra.. jaa allt har rullat på som det ska helt enkelt! 
 
Om 2 veckor fyller jag år!! Ska bli sjukt jäkla najs och funderar på "en grej" men måste snacka med päronen först..
Åh, saknar att rida dethär lilla trollet! Min sjärna ♥

/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sjukt söt ponny <3

Svar: Taack! :)
Mathilda Ljungberg

2013-09-16 @ 11:01:00
URL: http://neagrann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0