Ny vecka

Heejsan! Ligger på soffan, med en kopp te till höger och orkar inte resa mig upp pga all värk i kroppen. Benen har jag träningsvärk i och magen gör bara så ont.. av no reason. Har pluggat lite sen jag kom hem från skolan. Engelska-uppgiften är nu inlämnad och spanska orden fäster sig mer & mer så det är bra! Snart ska jag till stallet också. Ska försöka få mamma eller pappa att skjutsa mig.. Har så ont i magen somsagt så Trasan får vila idag. 
 
Imorgon har vi origenteringsdag i skolan. Usch, usch.. Men vi slutar hyffsat tidigt och då ska jag hem, sen kanske vidare till stallet, plugga lite & sova.
 
I helgen händer mycket grejer! På lördag ska mamma med till stallet och rida Trasan - det har hon lovat, & jag tror att hon ser fram emot det lite också.. Men det hon inte vet är att jag ska låta henne jobba. Upp med stigbyglarna, sitta ner i sadel på Trasan som är seg.. mm, haha får se hur det går ;)
 
PÅ SÖNDAG FYLLER JAG ÅR! yeeeeyy, 29 septemper! Och självklart ska det firas, får se hur bara, men återkommer med det mer i veckan!
  
Haha, ett år sen! Sjukt vad tiden går fort!!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0