Nuuu somnar jag

Ligger och kikar runt på bloggar. Alltså denna dag har vart knas. Har ramlat två gånger idag, haha mmmmm... Ena gången i trappan när jag kom till skolan, såklart stod typ 3 klasser framför mig och stirra & jag kände hur allas blickar cirkulerade med ett "vafan gör hon? Piiiiin" Men jag ställde mig upp, sträckte ut armarna och sa " Det är lugnt, det gick bra, jag är okej" Och fortsatte sedan gå vidare mot mitt skåp.
 
Haha, andra gången jag ramla var på idrotten där vi skulle spela fotboll och jag ramlade när klassens kortaste kille (no fens) tog bollen av mig och på nåt sätt ramlade jag över hans ben och gjorde några volter.. såg sådär överdrivet filmningsaktigt ut. Men som tur var så gick även det bra! Haha
 
Vid 18.30 åkte jag och mamma till stallet. Jag fixade allt, men lät Trasan vila från ridningen idag. Sedan åkte jag och mamma hem igen 30min senare! Resten av kvällen har jag bara chillat!
Åhh, saknar min Nikkie såsåså mycket!! Vill spola tillbaks till just detdär språnget & bara få uppleva det igen..

/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0