Lollo på besök

Åh, måste verkligen sova! Är så trött och mina ögonlock bara drar ihop sig (typ..?). Men vill göra massa saker, har liksom inte tid med att sova nu!
Idag har jag iaf vart i stallet. Åkte dit vid fem/sex -tiden på min cykel. Tog in henne och fick stå och plocka bort hundraelva karborrar från hennes man och svans!! Sen märkte vi att Lollo bodde precis bredvid stallet så jag skrittade & travade fram Trasan och sen kom Lollo och red lite! Hon är så rutti.. men det gick bra och Trasan var snäll! Sedan hjälpte Lollo mig med att borsta henne, mocka, fixa mat och allt och vid halv 9 cyklade jag hem i mörkret igen. Bjöds på kycklingsallad hemma och hann precis hem till Svenska hollywoodfruar, så det var ju toppen!
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0