Lite planer för idag

Igår kväll vid 8 drog jag på mig lite varmare kläder och begav mig till Anna där Stina, Malin & Eric var. Lite blandad kväll, men det behövdes för mår mycket bättre idag! Kom hem vid 23 så det var skönt.
 
Tänkte dra dagens planer i dethär inlägget nu då! Nu är jag somsagt i stallet och lär vara där tills 4-5 nåntingen, sen cyklar jag hem och duschar och sånt då min Faster Malin + hennes pojkvän Micke kommer hit. Sen drar jag Antingen till Sarah elle rså kommer hon hit så fixar vi oss lite, äter och sånt och sen drar vi iväg på fest där resten av kvällen kommer spenderas! Hoppas på att få träffa många sköna konfakompisar där, men har hört att flera är borta på klassresa, cup osv.. menmen! Lär ju träffa några iaf! Och sen sover jag hos Sarah!
Åh, bilder på oss innan festivalen på konfan.. saknar dethär!

/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0