I min Väska

 
 
Dethär har jag nästan dagligen i min väska och släpar runt på. Vet ni hur tungt det är? Haha, fattar inte hur allt får plats egentligen.. Men jag antar att det är bra med en väska som har mycket utrymme!
 
 
Dethär brukar ligga i:
Dator, skolböcker (1-6st), sminkväska, jacka, varmare kofta, bodysplash, plånbok, idrottskläder (3dar/v), gympaskor, stallkläder (ev), paraply, rayban, hårbårste, tuggummi & sen småsaker som nycklar, busskort, smycken, lösa pengar osv..
 
Det blir ändå en del när man ska trycka ner allt i en väska, haha, men för att förtydliga Er om att när jag har allt dethär i min väska så är den full!!
 
Annars tycker jag att jag har en väldigt bra skolväska. Har en svart från Björn Borg med silvriga kedjor på framsidan. Den är somsagt väldigt rymlig och bra, går aldrig ut modet direkt, är snygg, inte så dyr (600:-) & jag har faktiskt aldrig sett nån annan ha den!+
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0