Helgen har rullat på

Heej! Nu är jag hemma igen kan man säga! Festen igår blev lite knas, men det blev kul ändå!! Vi drog med bussen hem till Sarah vid 2 så träffa vi några killar vis 3 typ och sen sov vi där bara.. vakna 12 imorse då vi gick till affären och handla mat och sedan lagade vi pankisar med nutella och massa gottis. Blev dock sjukt mätt. Resten av dagen degade vi i solen - sjukt varmt, men klagar inte! och vid 17 tog jag bussen till stallet och red Trasan. Drog hem med bussen vid 20.00 och sen dess har jag ätit middag och lackat sönder på min dator, mina föräldrar, min mobil och allt annat som stör mig! Seg dag som satan, men hoppas jag vaknar upp gladare imorgon!
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0