Det var ett tag sen sist man träna så..

God...dag.. tänkte skriva godmorgon men det blev lite fel, aja..! Idag vaknade jag 8.00 och vi började 8.35 så drog bara snappt på mig jeans och en stickad tröja och for iväg mot skolan osminkad och i jätteofräsch hår.. Menmen, gick till 13.55 varav sista lektionen hade vi idrott där vi skulle springa. Sprang ändå 2,5km utan att stanna så blev nöjd! Har man dålig kondis så har man. Drog hem på direkten och har sen dess bara degat, men tänkte kanske dra ut och springa lite eller hoppa hopprep och göra övningar. Två gånger på en dag, hm, det är inte likt mig.. Men jag är så fet så det kan behövas, hoho. Sen ska jag kolla på Idol och försöka plugga mycket ikväll så jag blir klar med det mesta för ska ta Trasan nästan varje dag resten av veckan så kommer bli tajt med tid för plugg sen. 
 
Nej nu ska jag byta om och pallra mig ut och röra lite på fettet! 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0