Denna dag betyder fan mycket

Åh. Fredag den 13. Det är imorgon! Fredag den 13 låter ju inte så lovande när det gäller tur och inte tur. Men å andra sidan är ju 13 mitt turnummer. Så nu gäller det väll I guess. Kommer 13 vara den dag som blir otursdag eller turdag i framtiden? We'll see about that...
 
Klockan 11.30 är det Trasans tur att besiktigas och göra tester. Jag hoppas så innerligt att hon kan vara frisk nu! Har kämpat så mycket med en häst som vart skadat och som egentligen inte passat mig så bra då hon är en storhäst + rätt så seg.. och jag vill ha en pigg och snabb ponny.. Men jag har fan kämpat. Gått på tråkiga promenader i regnet när kompisarna bredvid har lastat hästarna till hoppträningar hit och dit. Har bara fått skritta henne när de andra galopperar på ängarna. Har vart så arg och ledsen flera gånger när hon inte lyssnat när jag har ridit henne, men nu börjar jag äntligen lära mig och få greppet om henne. Och jag vill förbättra det mer!! Jag vill också galoppera på ängar nu! Jag vill också lasta till hoppträningar! Kan det inte bli vår tur nu? 11.30. Tiden efter det kommer jag sitta med mobilen i handen under lektionerna och bara stirra på skärmen - vänta på samtalet då Eva ringer och berättar hur det har gått. Åh, vet inte om jag kommer våga svara ens.. Jag hoppas så mycket att hon är frisk nu, snälla. 9 månader räcker - nu är det vår tur!
♥♥
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0