Bekännelser #5

Jag kollar schoolsoft varje dag! Det är typ som att läsa en blogg för mig.. är inne där minst 3 gånger om dagen, haha..
Gillar inte bacon. Iaf inte i mat, som typ Pasta Cabonara, Potatisbullar med bacon i, fläskpannkaka osv, blää
Bryr mig inte så mycket om hur jag ser ut i skolan.. Gick idag osminkad och med jätteäckligt hår & fula kläder.
Jag använder ofta orden Älskar/Hatar när det gäller saker typ, säger sällan att jag älskar dig till en person, men typ Jag älskar tacos & Jag hatar regn..
Jag är en riktig godisgris. Äter nåt sött varje dag, hoho. Klarar mig dock från läsk! Men godis, kakor och sånt är svårt att låta bli..
Jag är sämst på att smörja in mig med krämer, ha hårinpackning och sånt.. händer sällan i min värld.
Jag är ganska soft person.. Avskyr tjejdrama och är lugn och inte så skrikig av mig. Trivs bra med att bara umgås med killar. Hellre bara 10 killar än jag+1 tjej och 10 killar. De har härlig humor som inte alla tjejer har, och inte så komplicerade liksom ;D
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0