29/9 - My B-day

Heeej! 15 bast från och med idag! Det känns....bra! Tack för alla Grattis på bloggen, instagram, facebook osv, taack, verkligen! Fick fiina presenter imorse som jag visar lite senare när jag orkar ställa mig upp (förklarar senare i inlägget).. Såå tack alla ni, mamma&pappa, Anna, Clara osv för era Fiina presenter jag har fått!
 
Min födelsedag idag har spenderats som en helt vanlig dag typ.. fast lite mer trist. Åkte upp till IP vid 14 för match mot Vallentuna. Laget behövde extra spelare och jag tänkte att jag kunde ställa upp. Kände mi lite stel i låren typ under uppvärmningen, men det var inte så att det störde så Jättemycket (men lite).. Sen skulle vi börja spela. Inga avbytare & detta var sista matchen för F98 laget. Började springa och hela vänsterlåret bara låste sig. Det gjorde SÅ ont!! Försökte springa och vara med men alltså det gick verkligen inte. Hann vara inne i 5 min innan jag sprang gråtandes av planen så det bara var 10 spelare kvar.. På med liniment och massera låret, men det blev verkligen inte bättre så nu haltar jag runt här hemma..- de stunder jag orkar lyfta benet från sängen.. Tar 5min att komma upp för trappan och det gör nästan bara ondare och ondare hela tiden. KUL present!
 
Aja, vi får se hur länge det håller i sig, men hoppas såklart på det bästa! Så denna kväll kommer jag bara sitta med No-inlämingen, godis och film istället.. Passa ganska bra ändå då jag inte orkar göra nåt annat!
 
Men åter Tack för alla Grattis! ♥
1år sen exakt! Hänt sjukt mycket sen dess! Så kul att titta tillbaka! ♥
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0