Vad är en bra blogg?

Ja, vad är en bra blogg? eller vad är en bra blogg för DIG? I detta fallet när jag frågar om bra blogg syftar jag på själva uppdateringen och tiden som läggs ner på varje inlägg.
 
Läser ni hellre en blogg som uppdaterar ganska sällan, kanske 1 inlägg varannan dag men som har SJUKT bra inlägg. Välskrivna inlägg med väldigt fina och inspirerande bilder? 
 
eller
 
Gillar ni mer en blogg som uppdateras ca 7-10 gånger per dag, men har ganska mycket mobilinlägg, halvtaskiga bilder - men som funkar och mer "detta gör jag just nu" inlägg. Dock kanske en sådan blogg har ett mer läsvärt inlägg 1 gång i veckan ungefär..?
 
Så vad gillar ni mest av dessa två exempel? Förmodligen lite mittemellan kanske några tänker.. men nu vill jag att ni väljer! Vill höra från er vad ni tycker att jag borde göra också! Kommentera gärna då jag tycker detta är viktigt!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

7-10 gånger om dagen!

2013-10-05 @ 00:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0