Today

| Jeans Crocker | t-shirt Ginatricot | bälte shs | jacka Rock'n Blue | skor Converse |
Ska verkligen försöka på att bli bättre på dethär med outfitbilder! Ska få andra att ta bilderna i bättre ljus utomhus och så istället för att stå framför spegeln som känns så himla tråkigt! Ska även försöka ta med kameran så ofta jag kan då allt med bilden blir bättre då..
 
Såhär såg jag iaf ut idag. Jeansen sitter SÅÅ tight över höften! Får alltid röda märken och det gör ganska ont, därför använder jag inte dessa jeans så ofta.. (måste skaka av mig lite fett) vilket suger då jag tycker dte är snyggt med svarta jeans och ett lättmatchat plagg! Alltså känslan att ta av sig dessa jeans och sätta på mjukisar efter en lång dag i skolan är typ magisk! Men somsagt så sitter dessa jeans snyggt och just tight, så vill man va fin får man lida pin ;)
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0