Things I want to do list

• Skulle vilja slinga och klippa håret! Vill klippa av typ 1dm för att få det fräscht och friskt och sen vill jag lägga blonda slingor då mitt hår ser lite halvgrått ut med utväxten..
 
• Vill ha ett par nya skor! Har sparat mycket pengar så kanske värt att lägga lite extra på ett par vinterskor som jag verkligen vill ha?
 
• Vill renovera om i mitt rum nu igen. Eller iaf flytta om på grejer. Jag har ju snetak på en vägg, en fastmonterad hylla på den andra och de resterande två är tomma.. men ändå så är mitt rum ganska litet.. Vill halvera min byrå och ställning så jag kan flytta de där jag har snetaket också!! ahh, ska dra ett snack med pappa om hur vi gör..
My room.........när det är städat..
 
• Vill ha ett jobb att jobba på helger och vissa kvällar. Want some extra money you know...! 
 
• Påtala om punkten ovan. Vill ha mer tid! Känner mig så begränsad och att jag verkligen aldrig hinner med det jag vill! Nu är klickan liksom 01.15 när jag skriver dethär.. jag vill fortsätta skriva inlägget, vill göra fler inlägg.. men skolan förjar om 8h så känner att jag verkligen inte hinner med!
 
 Vill börja träna på gym och så som jag nämnt i några inlägg nu. Vill bara få bort sträckningen så jag kan börja gymma! Och sen hoppas jag på att jag verkligen kan få bra tid till träning också, alltså så att jag hinner (åter igen som punkten ovan)
 
•  Vill köpa mig typ ett årsförbrukning av Kesella så jag kan äta det till frukost/mellis varje dag! Kesella vanilj&Hallon♥
 
• Vill verkligen köpa en klänning jag spanat in lite. Den är sjukt snygg men funkar nog bäst på sommarn.. Fast ändå... damn, den klänningen SKA bli min!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Åh, Kesella är såå gott!

Svar: Jaa verkligen!!
Mathilda Ljungberg

2013-10-03 @ 12:40:33
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0