Ridningen nu

Imorgon ska jag rida Trasan igen. Var ett tag sen sist! onsdags? haha, men det känns som evigheter.. iaf, tänkte rida ut ett lite kortare pass i skogen. Inga krav utan mest skritt och lite trav i ett tempo som passar henne liksom. Ska rida kanske 30min, vill att hon ska vara lite piggare tills på måndag när vi åker och tränar för tränare. Det kommer bli sjukt kul! Eva hämtar mig 8.00 på måndag morgon (hej underbara lov), så måste alltså gå upp senast 7.30.. sen åker vi till stallet, fixar det sista, lastar och åker mot Wäsby. Ska träna för Maria Bredberg ett markarbete pass med fokus på lösgörande klockan 10.00 så vi ska försöka vara i god tid så vi kan kolla lite på gruppen innan också! Är sjukt taggad och även fast det inte går toppen, (eftersom jag mest ridit ut i 9månader nu och inte har "träningsformen" i mig än, + att jag inte vet hur trasan beter sig på bortaplan) så kommer det bli sjukt kul iaf! ÄNTLIGEN kan man väll säga! Så många dagar & timmar jag har spenderat med att inte rida, eller bara promenera ut henne, skritta henne, endast trava - så är vi ÄNTLIGEN igång och kan börja träna! Åh så kul att hon är frisk!!
Ett år sen, sista träningen innan skadan..
Nu, dax att bygga muskler och få bort dendär runda magen, ÄNTLIGEN
 
/Mathilda
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0