Planer för Helgen

Fredag och helg!! Hur soft?
Idag ser min fredag ut som sådan att först blir det stallet. Ska se om det går att rida nånting med sträckningen.. annars får jag hoppa av och longera henne eller nått. Sen Spenderas kvällen med boysen. Vet dock inte vilka än..måste snacka lite mer med de, oklaaart!
 
Sen blir det lördag! Ska upp halv 9, cykla till IP och döma 7-8 matcher! Ändå rätt soft för tjänar money på det! drar hem vid 14-15 tror jag och sen drar jag vidare till stallet där Trasan får ridas. Får se hur jag lägger upp det passet, beror lite på hur mitt lår känns. Lördag kväll spenderas med andra gänget killar. Vet inte vilka jag ska vara med vilken dag det är därför det är oklart, haha, men berättar mer när jag vet!
 
Sen söndag ska jag bara till stallet, kanske lägger fram några bommar i ridhuset om mitt lår känns bra & om Trasan känns på bra humör! Resten av söndagen ska bara spenderas till Plugg inför Engelska-prov. 
Så, såå ser min helg ut hittills! Ganska full rulle, men det är kul! - om sträckningen inte gör ont såklart för då blir det jobbigt.. Men Hoppas ni får en bra helg hörrni!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0