Påtala om hur fort tiden går på helger..

Ohmy, insåg nyss att klockan var 00.35! Jeeesus, tiden bara rusar iväg och här sitter jag i min säng och dricker te, lyssnar på poddar och broderar på vårt syslöjds-arbete. Kanske dags att lägga ner det nu och sova lite? 
 
Har glömt att visa vad som fanns i paketet från Nelly.com. Förhoppningsvis kommer det upp imorgon! Måste hinna ta bilder och sånt först...
 
Annars ser mig dag imorgon ut som sådan att först skolan 8.35-13.55 sen sticker jag nog till cafét jag ska praoa på och skriver på lite papper och sånt som skolan vill ha. Därefter drar jag hem med allt plugg och pluggar sönder! Nej, det ska man inte göra - då blir man bara trött och ledsen och slänger boken i väggen....typ. Ska ta en kopp te och mysa ner mig bland gosefiltar, ha några tända ljus vid sidan om och en skål frukt. Lät bättre! Ny vecka, nya tag, hoppas bara min irretation över allt jag skrev i förra inlägget lägger sig så blir nog att bra! (positiva tankar, juste ja!)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0