Packat och fixat!

Halloj! Nu är nästan allt packat i stallet, bara sadel, benskydd och lite småsaker kvar. Imorgon rullar trailern runt 8.45 och det kommer bli Sååå kul! Taggad som bara den! Red ut idag 40min. Mest skritt men lite trav+galopp på slutet. Hon kändes pigg idag iaf (nästan lite trippig-vilket dock inte är bra) så hoppas hon är lagom pigg imorgon. Hoppas faktiskt det blir lite kallt så hon blir piggare också, haha allt som går att göra för att hon blir piggare hoppas jag alltså på. Pigg Trasan=Rolig Trasan, och det älskar jag! 
 
Ni hästmänniskor som läser min blogg kanske tänker "men herregud det är en markarbete-träning" MEN när man har vart glad att äntligen få skritta, äntligen få börja trava några steg efter alla dessa promenader i regn och slask så är man så himla glad för att Äntligen få åka och träna "bara" ett markarbete-pass för tränare. Detta kommer bli väldigt kul!
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0