Njuter av vila

upd; Skulle publicerats för 3h sen men glömde klicka på publicera, hehe..
Hejsaan Bloggisen! Har legat och kollat på pll stora delar av dagen så vid 16 fick jag lite panik på mig själv och gick ut på en prommis 1h i skogen. Gick väll kanske 4km av det och sprang sista biten hem vilket är 1km ungefär, så det var skönt! Har tänkt försöka komma ut och springa/promenera mer nu på höstlovet. Har tappat så mycket kondis nu.. 
Ikväll vet jag inte vad jag gör.. Antingen sitter jag hemma på mitt rum, eftersom min bror har typ "födelsedagsmiddag" så han har 15 pers över som pratar och skrattar jättemycket, eller så hittar jag på nåt annat. Får se hur det blir! Nu är jag iaf nyduchad (1h sen) och ska sätta på en nytt episode av PLL. Är helt klar med season 1 nu! Haha, jag har verkligen inget liv när jag kommer in i en serie! Men det är sååå bra!
Och den som kommentera typ vem A var, DOOON'TT!!! Det är taskigt juuu, men jag fattade inte den kommentaren så this time, var det lungt - men annars så säg inte vem det är för då blir ju hela serien förstörd! Puuusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0