New in - Rock'n Blue Jacka (Nelly.com paketet)

Denna underbaringen var den sista saken jag fick i födelsedagspresent av mina föräldrar! De beställde den från Nelly.com så därför kunde jag inte lägga upp bild på direkten eftersom den kom till mig för några dar sen! 
 
Den är så sjukt mjuk och skön samt sick snygg! Verkligen en sån skinnjacka som aldrig går ur modet heller, I Love It! Ville verkligen lägga lite extra pengar på en jacka som har bra kvalite och funkar länge, därför fick jag Rock'n Blue jackan! Såg den för ett år sen också och då skulle vi klicka hem den, men sen blev det aldrig av bara.. Kul den liksom är väldigt "inne" nu och jag skulle egentligen köpt den för ett år sen! Gillar den känslan, man känner sig typ stolt, haha..
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0