Lite om mitt Lår, samt tips om Prao?

Jag vill faktiskt träna! ÄR så sjukt sugen på att träna faktiskt, alltså verkligen! Men vill inte skada mitt lår eller göra det värre. Har vart lite otydlig med mitt lår och kom på mig själv att jag bara skrivit att låret "låste sig" på matchen eller något liknande.. Jag har alltså fått en sträckning i låret! Trodde det hade gått över lite i måndags kväll då det inte gjorde så ont längre, men igår morse när jag skulle cykla till skolan kände jag bara hur det tog emot och hur hela låret spännde sig och krampade.. och då tar det liksom 2 min att cykla hemifrån mig till Bussen. Resten av dagen gjorde det också ont så har bestämt mig för att vila så mycket jag kan från träning och ridning nu så det läker helt så jag inte sätter igång träningen för tidigt och får andra ledande skador som tar annu längre tid att läka..
 
Så idag ska mamma rida Trasan, om inte Eva kan hitta nån annan i stallet som kan ta henne. Följer då med och mockar, fixar och hjälper mamma lite så får hon sköta riddelen som jag känner annars inte skulle påvärka mitt lår positivt. Men jag vill verkligen träna! Känner att jag bara ligger hemma och pluggar hela dagarna nu, men vill faktiskt komma ut och röra på mig! Det är då man mår bäst. Men vi ska se hur det blir med stallet ikväll, annars ska jag sätta mig och leta prao, ringa runt och grejja. Har ni tips får ni mer än gärna kommentera eller mejla ([email protected])! Blir jättetacksam för alla förslag, verkligen!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0