Last day of week

Godmorgon bloggisen! Idag är det söndag och jag känner att denna helg tog 2 sekunder...seriöst. Hela veckan har gått sjukt fort! För en vecka sen fyllde jag år liksom.. 
 
Igår hade jag fullt upp hela dagen, därför dålig uppdatering.. men dagen började med att jag gick upp 8.00, åkte till IP så jag var där 9.00 när jag skulle döma min första match. Dagen fortsatte så, med att döma matcher, fram till 15.30. Då kollade jag på min syrras match, de är så duktiga, de vann alla sina matcher! sen cykla jag hem, bytte om och efter det skjutsade pappa mig till stallet. Red ut i spöregn till såsta med josefine. Men det var ändå lite mysigt! Vid halv 7 kom pappa och hämta mig. Satte mig på direkten i dushen, gjorde hårinpackning och allt sånt. Spenderade kvällen hemma för jag var så sjuuukt trött verkligen! Hade ont i benen och bara orkade inte ta mig nånstans..
 
Idag ska jag bara till Trasan och plugga. Tänkte plugga först och sen åka till Trasan lite senare. Kanske rider över några bommar i Ridhuset, hm, får se!
Profil
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0