Läskigaste på länge!!!

Usch, måste berätta om det läskigaste som hände inatt!! Gud, hjärtattack på den alltså!
 
Jag satt och kollade på Pll, klockan var ungefär 03 på natten, min bror satt vid datorn på sitt rum och mamma jobbade där nere - Jaa vi är uppe länge i vår familj, men pappa & Emma sov iaf! Just i det momentet var det SÅ läskigt på pll! Tjejerna var ute i en skog, asmörkt och det var såååå läskig stämningsmusik i bakrunden. DÅ hör man bara värsta "dunret" inne på toan, lät som att allt rasa, marken flytta sig skåpen krashade och det var jordbävning. Kan ni förstå hur jag hoppa till? Då var det spegeln (som sitter fast på skåpluckan över handfatet) som hade rasat rakt ner i golvet och splittras i tusen bitar. Ingen var inne på toan och klockan var 03 på natten!
Jag har sagt det för och jag säger det igen, det spökar i vårt hus på nätterna!! Allt händer alltid på nätterna, dörrklockan sätts på av sig själv och ringer sååå creepy ringsingnaler, känns som en clown cyklar runt på en enhjuling nere i hallen med blodiga huggtänder, haha, nej men det är så läskigt!! Dörrar kan stängas och öppnas av sig själva på nätterna, och nu, spegeln som rasar utan att nån ens är i det rummet! Usch, usch, usch....
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0