Lång helg!

Känns som om denna helg är jättelång nu när jag sov hos Veronica igår, vakna tidigt idag, har vart hemma hela dagen och inte gjort nånting och ändå har jag hela söndan kvar.. låter som att jag gjort plutt-lite, men det är ju just det jag har också! Och det är när man inte gör så mycket som det känns som att tiden tickar jättelångsamt! Iaf, väldigt skönt!
 
Imorgon då! Ska upp runt 9. Äta frukost och ta det lungt. Åker sedan till Stallet med mamma och jobbar lite bommar med Trasan. Var redan en vecka sen sist så nu är det dags igen för lite bommar. Bra att träna lite bommar nu också för snart åker vi och tränar för tränare, hoho kommer bli väldigt kul!! Men mer om det senare
 
Nu - film med Mami och Daddy och bara ha gos Lördag-kväll!
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0