Laddar inför Skrivardag!

Godmorgon bloggisen! Står och kokar te samtidigt som jag pendlar mellan smink-fix och frukostätande.. stress som vanligt.. Idag börjar vi 8.20 och har Skrivardag hela dagen! Vi i 9an ska skriva noveller, har ingen aning om ämnet än, och sen lär vi sluta nån gång mellan 13.30-14.30. Chill dag med godis och massa skrivande! -Tycker faktiskt det är jättekul och mysigt med skrivardag! 
 
När jag har lämnat in min novell ska jag bege mig mot stallet. Om jag blir klar tills 13.30 ska jag skynda så jag hinner rida lite i ridhuset för det är nämligen bokat vid 15-15.30 eller nåt sånt.. Förmodligen hinner jag inte så, beroende på regnet, blir det en runda ute!
Hoppas alla NI får en grym dag!
Har ni förövrigt sett att jag har ändrat desigen lite? Lite mer höstigt med grått + att jag har lagt till bilder i vänsterspalten! Är dock inte klar på långa vägar och texten är i olika storlekar och format, men det fixar vi snart.. Vad tycker ni och grundtanken än sålänge?
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Viivi

Ååhh du är så snyyyggg!!

2013-10-23 @ 19:22:47
URL: http://emmaviivi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0