Höstlov juu

Heej på er! Sorry for bad update, but im so stucked in pll so all I do is to watch it! Vill verkligen veta vem A är, och det är sååå spännande! Det är verkligen farligt för mig att se serier... men när denna är klar så kan jag börja uppdatera bra igen! Dock tror jag ni som ser/sett PLL vet hur spännande det är och (kanske) förhoppningsvis förstår mig!
 
Idag vaknade jag 14.00! Gud det var inte alls bra! Ställde 4 alarm på 10.00 så jag kunde vara i stallet i god tid, men nooo.. Jajjaa, gick upp, åt lunch och cyklade sedan till stallet. Var ett tag sen, men var sugen på en liten cykeltur och röra hela kroppen istället för att sitta på en stel buss så det fick bli cykeln idag! Red ut i mjukisar en tur i skogen, bara jogga lite i trav för att få bort ev träningsvärk, och sedan hoppa över några vattenpölar på vägen hem! Myyyyssfaktor! Sen skulle några tjejor komma till mig ikväll men det blev inte av, så istället sitter jag framför pll, har ändå ingen lust att dra ut faktiskt.. Berättar mer om resten av veckan senare! Hörs
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0