Höstens Måste!

Stickade polotröjor  Kan vara det snyggaste i ens garderob i Höst! Verkligen totalälskar det! Så varmt och praktiskt men ändå snyggt! Har själv två stycken nu, en svart & den på bilden som jag köpte för nån vecka sen. Är supderdupernöjd över det köpet! Tröjan var riktigt billig och ändå så snygg! Tips verkligen! Grovt snyggt också under en ball skinnjacka - så som jag har på bilderna!++
 
Svart/Vit/Grått i samma Alltså lite som min stickade tröja. Att trådarna går i Svart & Vitt blandat är så himla snyggt! Gillar när allt är enkelfärgat men det är även väldigt snyggt när trådarna skär sig såhär fint i stickningen!+
 
En skinnjacka till detta  picken över i:et, Grädden på moset, Gaffeln till maten, laddaren till Iphonen, Brödet till tacosen, sockret i teet, mandeln i gröten, pengarna i plånboken, pennan till provet, Chokladen till chokladtårtan, värmen på sommaren - ja, jag tror ni fattar vad jag menar (visst var jag påhittig med synonymerna,haha)! Skinnjackan gör ALLT mycket bättre! Används nästan varje dag och man inte har en riktigt bred garderob & skinnjackan är även något JAG tycker man kan lägga några extra ören på för det är så användbart!+
 
SvartSvartSvart  Vad mer kan man säga? KLART den snyggaste och med "fashion" färgen i höst! Svart på svart - lager på lager -> blir så snyggt!
 
Låga Uggs & Primes  LågtLågtLågt - ska det va! Och då menar jag ankel-lågt! Snyggt som bara den! Dock är höga Primeboots (alltså de högst) ett undantag för de tycker jag faktiskt är riktigt snygga, Fiorentini är också väldigt snygga, men skulle själv inte lägga 4200:- på ett par skor tyvärr, men annars är det lågt som gäller!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0