Födelsedagspresenter från Några i släkten - VS

Haha, nån som minns att jag skrev att jag "nu har 11 Bodysplash från VS och inte behöver några fler på ett tag" - Guess What? Just got one more! MEN trots det så är det fortfarande en jag inte har sen innan! Hur bra? Detta är tillochmed en från det nya sortimentet och den luktar gott! Mer än modymisten så fick jag bodylotion & Bodywash + en jättefin sminkväska! Fick detta av min faster och Micke, tack snälla ni!
 
 Sen fick jag detta av min kära farmor! Haha, hon tyckte jag lukta så illa att jag fick en deodorant! Nooo, just kiddin'.. Men jaa, 500:- och lite godis! Gooott och väldigt najs! Thank you my dear!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0