Drömresemål

Åh, Mitt absoluta drömresemål - etta på listan, som har legat stadigt etta i 1 år nu är Dubai.. Är så förälskad i denna stad (stat/del eller vad det heter, det är ju inget eget land iaf..) så jag spricker! Vi var ju sjukt nära på att boka resa dit 1 vecka i somras, men sen insåg vi att det var 50grader varmt där under sommaren så då väntade vi istället. Dock hoppas jag innerligt på att vi åker dit nästa vinter, alltså 2014, för då ska vi åka 2-3 veckor utomlands så jag hoppas verkligen vi stannar till i Dubai några dagar iaf!
 
Plus att - det man kanske inte tror - så är det väldigt billigt att både flyga och bo på hotell i Dubai! Eftersom landet har sån himla bra ekonomi så är det grym standard på allting! I somras nä vi satt och kollade på hotell så var nästan alla hotellrum i "svitformat" fast ändå kostade det som ett halvtaskigt-familjerum i Turkiet. Förstår ni? Det är så sjukt najs! Vill bara åka dit nunununu! 
 
De har väldens största shoppingMall med massa najs märken plus flera andra ställen jag vill shoppa på, titta på osv.. det är bara så himla coolt ställe och jag hoppas verkligen att vi åker dit!
 
/Mathilda
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Dubai är helt amazing! Skulle lätt kunna åka dit igen. Vi bodde i en "svit" precis vid havet. Burj al Arab är sjukt häftig också. Du har något att se fram enot :)

/Linnéa - linneapaulson.horseworld.se

Svar: Åhh, gud vad najs! Har du något tips på bra shopping eller matställen eller så? Vet bara några ställen som Dubai Mall och nån outlet lite utanför med billiga märkeskläder.. :)
Mathilda Ljungberg

2013-10-25 @ 22:10:46
URL: http://linneapaulson.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0