Coffee Tuesday

Tjo, Neesshh - HEJ! Allt bra med er? Själv grubblar jag fortfarande lite över nyheten igår. Dagen har funkat ändå. Skola från 9.15-15.20 med en liten paus vid lunch då jag åkte hem och hämta bildläxan. Sitter atm med kaffe i handen (vuxenpoäng på den vaa? ;) ) och fryser lite i min säng. Ska, när det har slutat regna, gå bort mot ICA och handla något ätbart till imorgon när vi har skrivardag samt hämta min cykel som fint står parkerat där borta! Glömde nämligen nycklarna i låset när jag skulle ta bussen tillbaka till skolan vid lunch-tid, så pappa fick hämta mina nycklar, så när jag sedan hade slutat skolan och gått av bussen hade jag inga nycklar att låsa upp cykeln med - så därför måste jag hämta min cykel snart! Vilket Tisdags-problem, haha! Men det verkar som att det kommer regna ett tag till så ska sätta mig med mitt broderi (låter så gammal, men det är somsagt skolarbete) och lyssna på poddar och kolla på serier med mitt kaffe i handen ett tag till! 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0