Questions; / Answers;

Vilka är dina bästa kompisar? 
De vet vilka dem äär! (vill inte skriva namn ifal jag glömmer nån hehehoho)
 
Vad är snyggast kläder på en kille?
Åhh, kan göra kollage om det! Påminn mig om jag glömmer sen!
UGG
 
Men detta är soft ↑
 
Spelar det roll hur dina kompisar klär sig? 
Nej verkligen inte! Dock har väll jag och mina kompisar samma "stil" och jag tror att de flesta som har samma klädstil också oftast har liknande personligheter och intressen som gör att de passar bra ihop.

Är det viktigt för dig hur du är klädd eller kan du gå i mjukisar? 
Jag har gått till skolan i mjukisar flera gånger! Tycker att om man har en slappdag där man är trött och hängig så ska man självklart kunna dra på sig ett par mjukisbyxor istället för ett tajta par jeans! Sen kan man ju matcha mjukisarna till nån snygg topp eller smycken så man inte ser helt nyvaken ut. Dock skulle jag aldrig gå flera dagar i rad i mjukisar, men absolut ibland!
Mathy goes Cozyy
 
Vad vill du bli när du blir stor? 
Åh, hm, så otroligt svår fråga! Skulle iaf vilja jobba minst 1 år utomlands, typ Dubai -har alltid vart en dröm. Vill jobba som nån slags chefsroll, tror jag skulle passa bra som det! Gillar att vara den som styr och inte blir styrd. Egen företagare skulle vara kul! Men har inga ideer just nu och då gäller det att ha bra ekonomi innan man startar företaget - så det kanske blir senare i livet. Men vill nog vara ute, träffa kunder, resa och sånt i jobbet. Har ingen lust att sitta på ett kontor resten av mina dagar i livet..

Vilket gymnasium? 
Gymnasiemässan är på fredag och har inte superkoll än, men förmodligen Dagy, Thorens Business School, vrg eller nåt i stan, inte säker alls!

Vilken linje? 
Vill gå Ekonomi! Nästan 100% på den fronten. Inrikting har jag ingen aning om, men tror inte juridik iaf!
Denna staden SKA jag till! Drömmen att få jobb och bo där några år när jag är runt 20!
 
BU MINDRE HÄSTAR
Gos Erc, vad vill du att jag skriver om istället då? :)
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0