Q/A

Gillar du någon? 
Njää, nee alltså neej, haha nää men det gör jag inte!

Vem/vilka är den snyggaste killen i din klass? 
Hm, alltså vi har väll ingen som "sticker ut" rejält, utan det är mer flera som ser bra ut så kan inte välja en!

Vem/vilka är den snyggaste killen i din skola? 
Eric Winell alla dagar! <333

Är det värt att konfimera sig? 
Ja, Absolut! Skitkul och man lär känna massa nya vänner och får vara med om en grym upplevelse och ett stort minne! Så ja, verkligen!
 
Hur hittade du trasan och hur var der när du började rida henne?
Min mamma var jobbarkompis med Eva som äger Trasan! Oj, det var jobbigt! Var van vid små snabba C-ponnysar och sen skulle jag hoppa upp på en seg och ung Storhäst. Minns den första gången jag red henne. Det gick sååå långsamt! Kände mig så liten när man skulle galoppera på henne för hon tog liksom inte skänkeln. Satt där och tänkte "Galopperar vi ens eller travar vi fortfarande" För det gick så långsamt! Nu har jag ju vant mig mer, vet mer hur jag ska rida henne, har blivit mer bestämd osv!
 
Shit vad fint du ritar
Åhh vad snäll du är, Tack! (Hatar när folk säger såhär men det var faktiskt bara en snabb skiss för jag hade inget annat att göra och det var första gången jag målade med kol.. så är inte supernöjd själv, men tack ändå! Blir jätteglad av sånnahär kommentarer!)

Åh så snygga!! Vart beställde du dom ifrån? Har letat överallt typ x)
Tack så mycket! Beställde de härifrån och de finns fortfarande kvar så det är bara att köpa på! Det var fraktfritt och skorna kom efter 3 dar så det var super! Jaa de var slut överallt ett tag men nu har de kommit in i en veva till eftersom de var så populära! :)

Kommer fler svar sen! Fortsätt fråga frågor hörni!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0