Q/A

Hur många läsare har du ungefär? Har fläkt dig ett tag men har svårt att avgöra liksom! Alltså bara ungefär, för skoja skull!!!
Hihihih förstår att ni är nyfikna, men det är en lajten hemlis ;-)
 
Hej , går just nu i gymnasiet o vet exakt din känsla ( när jag gick i 9an) men tänk på att nu ska du bara få poäng för att komma in på din linje , vilket du säkert ändå komma långt över! Självklar ska du kämpa på men ja lovar att på gymnasiet kommer du ångra att du panikade över att gå bra betyg i 9an! Jag var exakt som du, ville få höga betyg , hade runt c i allting o klarade mig lätt in på linjen ( Sam / ekonomi ) så ta det lungt oxå men självklart fortsätt kämpa !! men priotera de viktigaste ! 
Kram kom igen !! :)
Åhh, taack! Du är bäst! Kram på dig going!
 
Ta inte och panika, det brukar alltid gå bra! Ta det lugnt, drick te, och läs igenom resten av dom 40 sidorna och få in det i huvudet, sen går du och lägger du dig, simple as that <3 Stay Strong
Ni är så snälla och ger peppande kommentarer, love you guys!
 
asså phiababe eller vad hon heter? Hur känner ni varandra? Verkar bara lite raandoom
Yees! Vet inte vad du menar med att det verkar random? Phia är en askön tjej att hänga med och vi är väll ganska så lika, soft och inte så "dramaqueens", har samma åsikter om mycket osv.. Så jag förstår inte riktigt vad du menar? Vi träffades första gången på en fest typ. De andra tjejerna var rätt skrikiga och hoppiga typ & jag och Phia kände väll båda att det inte riktigt var "vår grej" att joina dem, och började istället prata med varandra. Så det var nog första gången. Sen har vi lärt känna varandra mer genom andra kompisar!
 
Vart är jeansen ifrån??
De är faktiskt från ginatricot! Men tyvärr är de slut typ överrallt, vill verkligen ha ett par svarta bootcut också, så hittar du eller någon annan av er läsare ett par svarta bootcutjeans nån stanns så hör av er till mig på bloggen/kik eller nåt!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0