No sleep for me

Heej på er! Kul att ni ställer frågor! Fortsätt med det, är snart uppe i ett Q/A inlägg, innan jag fått tillräckligt med frågor kommer det inlägget inte publiceras.. så fortsätt fråga!
 
Nu är jag så hiiimla trött! Och tröttare kommer jag bli.. Idag började jag jobbet 7.00. Dagen rullade på i bra tempo då vi hade mycket kunder och mycket att göra. Slutade vid 14.00 och då åkte jag direkt till stallet. Red ut på Sessan en runda längst motorvägen, över en trafikerad väg med mycket bilar, bland hus, skrikande barn, annat läskigt och hon skötte sig ändå bra tycker jag! Studdsig och tittig, men det är ändå okej! Tog bussen hem så var hemma vid 6. Usch, då var man trött. Inte vart hemma på 11h liksom.. har därför legat framför tvn fram tills nu då min kropp inte orkar röra på sig..
 
Imorgon blir det dock ännu stressigare! Ska först jobba mellan 8.00-15.00. Sen blir det Stallet på direkten. Hovslagarn kommer tidigare under dagen så förmodligen skrittar/promenerar jag ut henne en sväng bara. Siktar på att vara klar vid 17.30 isch. Snabbt hem, få i sig nåt ätbart, byta om, vila lite och sen 19.30 börjar ett crossover pass på gymmet som jag ska göra med Fia och Elle. Död efter det eller vad? :o..
 
Kommer förmodligen somna så fort jag kommer hem.. På fredag jobbar jag mellan 11.00-17.00, så funderar på att åka till stallet Innan jobbet! Alltså vid 7-8 tiden.. Hm.. Är det spöregn ute kommer jag nog stanna kvar under täcket, men annars är det så mörkt ute när man kommer till stallet vid 18, så därför känns det mer värt att åka till stallet innan. Får se hur det blir, men satsar på innan iaf!
 
Som ni märker är alltså dessa dagar väldigt energikrävande och långa. Mycketmycket att göra som tar lång tid alltihoppa. Får "VilaUt" i helgen (rida, gymma, plugga, babysitting, kompisar bara.. annars så)
/Mathilda
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0