Mycket på gång

Heej Bloggisen! Ni kanske tänker att jag uppdaterar väldigt dåligt, men jag har faktiskt gjort flera tidsinställda till i helgen när jag åker bort! Så jag har inte glömt bort er! Måste dock verkligen plugga nu (ett längre inlägg om det kommer i helgen) och sen ska jag duscha innan Paradise Hotel som jag missade igår pga plugg (...) innan bedtime! Var hemma från skolan idag, men ska dit imorgon igen. 
 
Fredag imorgon! Gud vad skönt! Troor att jag drar hem direkt efter skolan, kanske fixar en sak, men annars åker jag hem och packar! Har inte ens börjat med packningen än.. vill verkligen hinna träna också, men vi får se vad jag hinner. Vid 18.00 träffar jag konfisarna i Täby så far vi iväg till Karlberg! Ska bli så kul att komma tillbaka dit, lite flashbacks från i sommar med det underbara gänget. Är somsagt hemma söndag igen. Vet inte om jag får lösen till internet där borta så jag kan blogga, men gör jag inte det så har jag iaf gjort några tidsinställda! Och sen är jag inte borta länge heller.. På söndag hämtas jag upp av mamma  i Täby runt 14. Då åker vi hem, käkar nåt & byter om. Sen vill jag iväg så snabbt som möjligt till Globen för Stockholm Horse Show! Grymt kommer det bli!
Påtal om flashbacks från sommaren liksom.. Hur najs vore det inte med en kall fanta vid poolen, stekande sol på ryggen och härlig sommarmusik i bakrunden? Ahh, summer I want you Back! (Känns som att jag är den ända som inte ser fram emot kall snö, vill att denna tid ska gå fort så det blir vår-sommar snart igen!)
 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0