Grym Helg väntar!

Åker till Karlberg för en "återträff" med konfisarna över helgen! Kommer nog bli sketakul, skönt också att komma "bort" lite nu när vi har så mycket i skolan.. Åker dit Fredag vid 18-tiden och är hemma söndag runt 14.
 
På söndag kväll drar jag och mamma till Stockholm Horse Show! Som jag har längtat.. Lär ju inte hinna gå så mycket på mässan eftersom vi inte är hemma förns 15 och sen ska vidare till globen.. men det är ändå bättre än inget och hinner förmodligen gå lite iaf! Är sjukt taggad och hoppas att jag hittar lite nya ridkläder inför vintern.
 

Kuul helg med massa saker som kommer hända! Även fast det bara är två punkter på listan så är det två roliga saker som jag längtat till!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0