Friday

Heejsan! Ska snart sova men ska bara se klart sista avsnittet av Elsas Värld först! Idag har vart en lång dag. Upp 7.30, cyklade till stallet & red ett Grymt bra pass på Trasan! Ställde upp två bockar på medellinjen av en 3-serpentin och jobbade på volt/serpentiner/byta galopp över bocken och det gick verkligen jättebra! Trasan var såå duktig. Fixade allt i stallet och cyklade sen till jobbet som jag började klockan 11. Jobbade till 17, sista dagen.. Lite tråkigt eftersom det faktiskt vart väldigt kul (men ASjobbigt) och vill inte tillbaka till skolan nästa vecka..
Efter jobbet mötte jag upp mamma och handlade lite mat. Lite nyttigare blev det nu när jag följde med ;) Sen hem och har befunnit mig här resten av kvällen! Druckigt latte samt ätit goda & lyxiga mackor till middag (har druckigt 4 latte bara idag och det är såå gott!), Sen har vi i familjen sett en film om nåt jobb på google som var ganska bra!
 
En schysst bild på mitt mål för magen! Jag kommer dock inte alls va så satsig i träningen, så det kommer ta lååång tid, men ändå!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0