Förberedning och massa fix!

Heej Vänner! Idag har jag vart i stallet länge och väl, ridit samt fixat allt till imorgon. Började med att vakna vid 12, stack till stallet 13.30 med cykeln. Trimmade på en äng, jobbade mest övergångar och Trasan var Jätteduktig! Sen fixade jag allt det vanliga -mockning, mat osv.. Sen har jag packat och fixat tills imorgon då vi åker och Tränar för Janne Jönsson! Smörjt sadlar, träns osv, lagt fram alla skydd och allt som ska med! Parkerade cykeln hemma igen vid 18-tiden, Var alltså i stallet från 14-18 ungefär, 4h! Eva hämtar mig 10.30 imorgon så åker vi till stallet och fixar det sista. Får se om mamma hakar på. Hon är ju inte så hästintresserad så vi får se! Ska iaf bli superkul! 
 
Restev av kvällen har jag duschat och suttit framför film. Skulle (hatar egentligen ordet "skulle" men) dragit på fest men allt var oklart och sen blev klockan mycket så det blev inget med det! 
 
Imorgon när jag har kommit hem från träningen tänkte jag:
*Städa mitt rum (främst plocka bort alla kläder från golvet)
*Duscha och smörja in mig -söndagsfix
*Plugga till NO-prov med Pappa
*Påbörja ett CV
*Skriva en Engelska inlämning
*Kolla Solsidan, blogga
 
...Sen lär jag sova! Får se vilka punkter jag hinner pricka av.. men detta är målet för imorgon!
Härlig bild från i somras, åhhh!
 
/Mathilda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0