Catching Fire

Heeej bloggisen! Ska snart hoppa i säng men tänkte bara berätta lite om dagen först!
Började med skola från 8.10-14.10. Mådde jätteilla och var yr på morgonen för jag har ätit dåligt hela veckan och sovit max 5h/natt så kroppen blev lite seg i morse, tror jag får ta mig tid att äta frukost iaf imorgon! .. eller ja, vi får se.. Sen har vi haft brandalarm och lite sånt soft. Direkt när vi slutade sprang vi till tunnelbanan (jag, Emy, Ronnie, Mals & Eric) för klockan 14.40 började Catching Fire på sergel! (alltså andra filmen av hungergames triologin) ...haha Veronica ser du vad jag kan? ;))) :PP För att ni ska förstå vad jag menar med det så hade jag ingen aning om vad filmen hette innan, sa bara hungergames 2, visste inte vad personerna i filmen hette, visste inte att det skulle komma en till film efter denna osv.. jaa alltså noll koll! Och Ronnie+Emy är typ helt lyriska i denna triologi (XD) så thats why! Filmen var iaf rätt bra, råka somna till 5-10min nån gång sådär men annars var den bra! Så den borde ni se! Filmen var slut vid 17 ich och då åkte vi alla hem. Har sen dess enbart pluggat NO med pappa till provet på fredag, och sen även spanskaglosor+musikprov tills imorgon! 
 
Har vart typ glad för alla idag! Vet inte varför men har bara kännt glädjerus i hela kroppen och mått så bra för andras framgångar och "kärleksrelationer" typ! 
/Mathilda
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0