5 Facts

* Jag har typ flera "mål" som jag måste klara varje dag! T.ex cykla förbi stolpen innan bilen gör det.. sånna sjuka grejer heeela tiden!
 
* Äter nästan aldrig lunch på helgerna längre eftersom att jag oftast vaknar 12, äter frukost och åker till stallet & då är jag hemma vid 4-5 så då skippar jag oftast lunchen helt, tar en macka/frukt och går på middagen efter det sen.
 
* Jag har såååååå svårt för att bli kär i nån! Kan va intresserad, men så fort jag märker att jag kanske börjar få mer känslor så pang, bom -tvärstopp. Det är som om jag har förbjudit mig själv att bli kär! Att jag egentligen vill men hjärnan säger att jag inte får eller att jag egentligen inte vill.
 
* Jag är ganska kontrollfreak av mig. Haha, ska vi ett gäng kompisar t.ex gå på bio så måste jag veta vart, när, hur vi åker dit, när vi ses, vilka, när filmen börjar, hur lång filmen är, vad vi ska göra efter.. ALLT måste vara planerat i min lilla hjärna.
 
* Jag känner mig som en mittemellan-tjej! Jag är inte rid-tjej, för då skulle jag tävlat mycket och haft egen häst. Jag är inte mode-tjej, för då skulle jag ha mycket större garderob och veta det "nyaste" först av alla. Jag är inte "honmedallavänner-tjejen". Jag är inte hon med pojkvän-tjej. Jag är inte densnygga-tjejen. Jag är inte tränings-tjejen. Jag är liksom mitt emellan i allt! Och jag hatar det! Vill sticka ut i NÅN punkt och bli ihåg kommen för EN grej liksom! Det stör så mycket! -Känner mig ibland lite "vemfan är jag" liksom... vad skulle ni säga att jag är?
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0