Tomorrow I am in Denmark!

Heeejsan människor! Märkte precis att jag bara har ett enda ynka avsnitt kvar an one tree hill! Vet inte ens om jag vågar kolla på det för sen kommer det ju bara ta slut.. 
 
Idag har jag iaf vart på fotbollsträning. Det var mest lek och sånt idag eftersom det blir mycket fotboll de kommande dagarna. Sen åkte jag hem, packade i två timmar och åt middag. Sen har jag pluggat spanish bara.. Eller alltså jag har pluggat väldigt lite för jag fattar typ ingenting och då är det inte kul att plugga.. Men nu har jag ju ett prov imorgon bitti, så nu ska jag ta n snabb dusch och sedan ska jag plugga som attan. Vill bara få ett E nu på dethär känner jag. Egentligen har jag ju C i spanska och jag vill ju helst behålla det, men jag är så himla lost på det vi håller på med nu att jag blir nöjd om jag får ett E! 
 
Imorgon åker vi vid 11 från Danderyd mot Daaanmaaark! Ska bli rätt kul och jag ska försöka hålla uppdateringen som vanligt även fast jag är borta. Annars så får ni ha en braa Kristi himmelsfärd helg! :)
 
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0