Tar igen mig

Tjääna! Har solat och läst min svenskabok sen jag kom hem från skolan nu. Dvs från 14-15 ungefär. Har blivit liiiiite brunare, men det tar sin lilla tid! 
 
Denna dagen har vart så depp att jag vet inte vad. Först var jag 2 sekunder från att svimma... försvann 1 sekund då allt bara slocknade, men vakna liksom till på direkten.. och har bara mått piss hela dagen. Så nu tänkte jag dra ut på en pw, bara gå och gå så jag får andas lite. Jag mår inte bättre av att ligga i sängen och waina utan jag mår myckt bättre när jag går ut och rör på mig, så det ska jag göra nu!  Blev sugen på att styrketräna lite nu också... hmm.. vi får se hur mycket jag hinner!
 
Nu känner jag att jag vill göra massa roliga inlägg, jag VILL blogga, men jag vet inte vad jag ska skriva. Så ni får gärna kommentera vad ni vill läsa om så gör jag de inläggen när jag kommer hem från powerwalken! Låter det bra? Haha, då får ni se till att kommentera då!
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp outfitbilder oftare!

2013-05-13 @ 21:53:32
Postat av: Anonym

Visa smink & hur du sminkar dig?

2013-05-13 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0