Svar på fråga!

 
Q: Behåll!!!
 
 Q: Behåll, sjukt snygga! Kan du inte visa vad man kan ha till dem?

A: Jag behöll dem! :) Absolut! 
Nu när det är sommar kanske man använder shorts, klänningar och kjolar mest osv, men om man nån dag vill ha boyfriend jeans tycker jag att det skulle bli för varmt med nån varmare tröja som stickat - detta beror ju såklart på väder och vind, men vi säger att det är varmt. Och då vill man ju helst ha en skön top som inte blir för varm att ha på sig.. Så jag skulle en sommardag matcha boyfrindjeansen till ett enkelt linne, antingen tajt eftersom boyfriens jeans är lite pösiga, men jag tycker också att bara ett vanligt "bluslinne" funkar utmärkt till boyfriend jeans. Man kan ha ett linne som visar lite mage, om du då är smal gör ju det så att du inte ser "tjock" ut med en tröja som inte sitter tajt och pösiga byxor. Jag känner att jag var lite dålig på att förklara dethär, men hoppas du förstår! 
 
Som skor skulle jag bara ha vanliga converse, ballerina eller toms. Primeboots passar ju väldigt bra till boyfriend jeans men jag tror att det skulle bli väldigt varmt med boots och långbyxor på sommaren.. men låga primeboots tycker jag passar bäst till boyfrined jeans på höst/vinter/vår.
Skulle även sätta dit ett skärp från exempelvis liebeskind för att smycka upp den enkla outfiten lite..
 
Här kommer iaf några tips på hur jag skulle matcha boyfriens jeans!
Boyfriend jeans
 
Boyfriend jeans by thildaljungberg featuring current/elliott
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0