Nutella får mig att tänka..

hmmm..... sitter med nutella i högsta hugg och tänker..sluta blogga, sluta inte blogga, sluta blogga, sluta inte...osv. 
På nåt sätt vill jag blogga, för jag tycker det är otroligt kul! (ibland). Men om man tittar på vilka som läser min blogg så är det personer från min skola som vill veta vad jag gör, men inte vågar fråga irl. För visst är det så?
Visst, jag är lååångt ifrån en bra bloggare, det finns såå mycket mer som jag behöver förbättra! Seriöst! Men att få kommentarer av er, mina läsare, skulle inte skada - bara göra det roligare för mig så jag vill uppdatera mera! Jag ser att ni är där. Jag ser att det finns en statistik och att den är jäkligt mycket högre än statistiken på antalet kommentarer jag får per dag. Och nej, men statistik är ej hög, utan statistiken på antalet kommentarer är bara himla låg. Därför är dethär lite upp till er. Jag har sommarlov snart vilket betyder att jag kan börja uppdatera mycket bättre!! ...men då måste ni börja kommentera och visa intresset och uppskattningen mer också! Såå, nu är det upp till er. Sluta blogga, sluta inte blogga, sluta blogga, sluta inte blogga.
Nu ska jag gå och hämta mer nutella, tack för mig.
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nutella är ju gott

2013-05-22 @ 18:54:04
Postat av: Anonym

fortsätt blogga, din blogg e super bra! :)

2013-05-22 @ 21:15:23
Postat av: Anonym

Ha mer mode saker! :)

2013-05-22 @ 21:16:15
Postat av: Anonym

Sluta inte blogga :) Du skulle kunna göra fler collage med kläder och tränings tips!

2013-05-23 @ 08:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0