Men heeej igeen!

Hellluu allesammans! Har fått reda på att ganska många i mitt fotbollslag läser min blogg så hej tjejer, bra lirat i helgen.. haha! 
 
Nu är jag iaf hemma igen efter mitt lilla blogguppehåll! Jag har haft det braa och vi har mött Danmarks elitlag bara så är pretty tired nu alltså.. Har inte så jättemycket bilder faktiskt tyvärr. Tänkte göra en video som jag gjorde när jag skulle till Justins konstert om ni kommer ihåg den? Men jag har inte så många filmer märkte jag nu, så jag vet inte om det blir nån sån tyvärr. Men jag har flera mobilbilder som ni ser nedan ↓ men det är ungefär de ända jag har..
 
Imorgon är det skola.. alltså blää, döö, kill me.. jag ORKAR inte!! 
 
I Danmark har det vart skitväder.. regn, kallt och massa moln, medan jag har hört att ni här i Stockholm har haft sol och att ni har badat osv.. så kommer va likblek imorgon i skolan när alla andra är solbrända och fräscha... fuck. 
Men jag har fått liiiite färg i ansiktet ändå från första dagen!
 
Btw, tips! Tro inte att maten är bra i Danmark - den var vidrig. Mackor till lunch VARJE dag som var äcklig och samma äckliga middag varje dag... bläää alltså! Sista kvällen köpte vi alla pizza för vi inte palla den äckliga maten.. Så, mitt tips är att om ni på något sätt hade tänkt stanna i Danmark för lunch - gör inte det. De äter bara mackor till lunch och de mackorna vi åt var jätteäckliga..

 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0