"Mathilda-kakor"

Saaatan vad mycket jag har pluggat på idag. Inlämingen till Tekniken var kl 17.00 och jag började typ göra rapporten kl 14.30.. Blev lite stress-skrivning men jag lämnade iaf in nåt!
Efter det skulle jag egentligen med pappa till tippen för att hjälpa honom bära massa plankor och grejer som han ska ha till trädgården som vi håller på att göra om, men jag hann ju tyvärr inte det eftersom jag var tvungen att plugga... Istället cyklade jag bort och hämta min syrra på skolan och sen dess har jag bakat "Mathilda-kakor" som jag nu valt att kalla dem!
Dessa.. om ni kommer ihåg?
 
Ska nämligen vara funktionär imorgon på Valla och då ska jag stå i fiket, så då har jag gjort två plåtar "Mathilda-kakor" tills dess. Dock tror jag dessa blev lite torra eftersom jag gjorde så många och inte riktigt hann med.. men de blir säkert goda ändå! Så kom och köp!
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: jessica

men omajjgoodd mathilda!! fyfan vad dom ser goda ut, kan du inte snääälla lägga ut receptet?! :D

2013-06-01 @ 18:35:04
URL: http://takenover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0