Man ska inte kolla på serier..

...man fastnar ALLTID och blir så himla beroende! ela dagen har jag kollat på oth och nu är klockan 3 på natten, skola imorgon och jag vill egentligen kolla på fler avsnitt men jag vet att jag måste sova.. Är på nionde säsongen av oth och jag började för typ 1 månad sen? Deeet är heeeeeelt sjukt!!!!! 1 säsong 20h = 9 säsonger 180h!! Absurt ju! 
 
Aja, kvällen var perfeeekt! Åt grillat hos Anna med alla bästa vännerna så det var azuuum! Sååå mysigt. Berättar mer imorgon för måste somsagt sova nu! 
 
Ny vecka - nya tag. Danmark på onsdag och sen blir det bara fotboll i tankarna! Godnatt vänner!
 
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: LIFEOFMELI.COM // Hairdressing & L.A Dreams

Tjo! Allt bra?

2013-05-06 @ 07:38:47
URL: http://lifeofmeli.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0