Hissar & dissar

 
Clothes
 
Clothes by thildaljungberg featuring a bandeau dress
 
Hiss++
+ Oranga kläder, tröjor, denimkjolar, shorts osv. Det är en fräsch färg och trots att jag suktat efter oranget i ett år nu har jag ändå inte ett ända orange plagg! Haha, måste ändras på..
+ Långklänningar. Tycker det är väldigt fint i olika färger och mönster. Skulle vilja ha en på skolavslutningen, men hittar ingen som är precis som jag vill ha den tyvärr..
 
Diss
- Fööööör "basics outfit". Alltså ett tajt enkelfärgat linne och ett par enkelfärgade shorts.. inte snyggt! Det man kan göra då är att lägga till skärp, smycken, snygg väska, sjal, utstickande skor osv så det blir nåt liv i outfiten! Viktigt!
- Bodysplash från VS börjar enligt mig bli lite uttjatat.. men jag vet inte, det kanske bara är för att jag har 11st. Men jag tröttnade ganska fort och nu när ALLA har dem känns de lite tråkiga.. Synd eftersom alla mina 11 nästan är helt fulla!
 
/Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0